luni, 6 ianuarie 2014

..intuneric...

...am stat si am asteptat sa se intunece,sa astept ingerii sa vina la ferestre,si copii sa adoarma.Am asteptat sa apuna soarele si luna, sa fie timpul senin si stelele agatate ca un tablou.Am privit cum intunericul ne apasa,ne priveste din ungherul celulei reci si umede,sa ne astepte ca si cum ,niciunul nu avem platite datoriile de viata.Am stat si am privit cum se despoaie pamintul de apa sicamasa de foc sa-i fie imbracata.Emare necredinta,  am stiut ca si pestii respira sub apedar noi dece nu putem?! ce am facut..ma doare in piept,am primit o  lovitura si inima si-a incetinit bataile,poate ca singele nu mai vrea sa circule in tot corpul,si atunci ce sa fac?Astept asfintitul vietii mele..amurgul se apropie e pe final.Soarele apune,simt raceala in corp .simt cum singele se incapatineaza sa se miste.si inima nu mai asculta.....Se face toamna,si se dezgolesc totii copacii,toti ingalbenim si ne trintim la pamintca frunzele lor batute de vinturile toamnei....lumina se stinge ,culoarea se sterge,viata se scurge,apusul apune,soarele fuge ,florile se scutura,ochii se incetoseaza,parul albeste ...si vine toamna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu