sâmbătă, 11 ianuarie 2014

..cind visezi..

..am adormit  dimineata  spre noapte tirzie,..si m-am trezit ziua in amieaza mare!..eram bucuros ..eram mai tinar.Eram mai tinar cu citiva ani,...eram bucuros ca cineva imi luase din ani.Imi luase din ani si nu mai dorea sa m-ai m-i dea inapoi.Am invocat cerul rugindu-l sa-mi dea  anii inapoi...sa ma iubesc si sa sper ca nu mor..dar cerul mi-a dat  ploaia peste mine...Erau lacrimile mele ce le  stringeam eu  cu anii inainte!Am invocat soarele sa-mi dea lumina inapoi,...si s-a facut intuneric!Am invocat marea sa-mi dea zbuciumul valurilor,....si a venit furtuna!...pentru citiva ani in plus!..stiam ca sunt aproape si doream sa-mi iau anii inapoi!cine-mi v-a lua locul? DE CE?..eram nepregatit sa mai traiesc inca odata,,desi mai traisem inca o viata....eram nepregatit sa mai ma trezesc!...eram in vis...eram mai tinar cu citiva ani. ...si m-am trezit...

3 comentarii:

  1. ce vis. se spune ca pestele este ultima reincarnare a omului intr-o viata terestra, tu esti capricorn, deci mai ai 2 vieti de trait. eu nu mai am nici una, decat asta, asa ca sper sa fi fericit in viata astea si in celelalte doua!

    RăspundețiȘtergere
  2. ..in ce ai vrea sa ,,te intorci ,, pe pamint? te-ai reintoarce sub ce forma?...Eu???...de fapt vreau sa ma intorc inca odata la fel ca acum ...daca se poate .Intotdeauna nu le poti termina pe toate la timp in viata asta scurta !!..merci ca ma urmaresti ..dar tu ? vreau si de la tine ,,activitate,, ok ??

    RăspundețiȘtergere
  3. visele?lasa-le! ele vin cu noaptea si se duc cu noaptea!visele!nu fac altceva decat sa-ti tulbure mintea!anii nu ne iarta si nu se intorc inapoi.ma bucur de oamenii pe care ii am langa mine,aproape.restul...promisiuni...tristete..minciuni...lacrimi....

    RăspundețiȘtergere