luni, 6 ianuarie 2014

gol...

..gol e spatiul dintre 2 oamenii.spatiul dintre 2 anotimpuri si spatiul dintre ani...am uitat sa mai visam frumos si cinstit..                                                                                                                                                                                       sunt spinii reci si trandafirii ofiliti, am cuie ruginite in talpa ,cioburi de sticle sarite in ochii.Merg descult,beat si infometat..ascult liturghia dimineata.privesc cum soarele se ascunde in apa,,..copacii cresc prin iarba,scriu fara cerneala,si citesc ceva inca nescris.zbor fara sa am aripi..,imi place sa ma privesc in ape tulburi.,.sa adorm cu ochii deschisi.sa astept asfintitul dimineata,,sa merg fara sa ma ridic,sa alerg prin ploaie iarna,sa simt inghetul prin pielea aspra..imi place sa ma privesc cit sunt de batrin si neputincios,....imi place ce nu-mi placea inainte nimic ..si sunt gol

2 comentarii: