duminică, 9 martie 2014

...am 18 ani si am terminat liceul..

....Pe aici ma plimbam cu tata cind eram mica ,.ma tinea de mina si-mi spunea ca atunci cind voi fi mare sa vin sa ma plimb cu prietenul meu .pe faleza ..asa imi spunea tata acum 15 ani ...si de-abia asteptam sa ma fac mare !Acum uite ..!!!chiar ma plimb  asa cum a zis tata .....Ma uit la tine George ..imi placi mult ..nu mai rosii!!!..chiar mi-a placut cind ..in sfirsit ..m-ai luat de mina !-A!! uite ce frig s-a lasat !!..imi e frig !..-Stai ! uite  geaca mea ..iti dau geaca mea !Hai iao!! te rog !!..-si tu ce faci???iti e frig si tie !-te tin in brate ..vrei???hai vrei??..asa ne vom incalzi amundoi !-Hai !..ihii!! imi place  asa.De ce esti asa de timid?Tontule!..imi vine sa te maninc!te pup!..Mmmmmm!!te sarut dulce ..nu mai fi asa rosuu!!hai te rog!!...Ce faci?? Maaaa!!....ma saruti??? -Da vreau sa o sarut !..imi place de ea..imi place de ea mult de tot!-Hai George la masina ca inghetam aici !....hai ca e frig !.o iau de mina si fugim sa ne incalzim !..ce ploaie rece ..da imi place asa cu ea de mina ..prin ploaiae!!...-Hai ca am ajuns !!...-ce repede am ajuns acum cind vreau sa alerg cu ea pina dimineata ..!!!-Te las acasa da?..hai urca repede!!..george ..mi-ai vazut bratara aia subtire ?? nu o mai am la mina !!..poate m-i s-a rupt si am pierdut-o ..o aveam de la tata !!.ce rau imi pare !!!cred ca am pierdut-o !imi placea de mult !!..dar ..las-o ..!! am pierdut o bratara dar am gasit un prieten !!!!..-Te las aici da ?? e bine aici?? ok--!AAAAA!!da aici e bine ..stau aproape !!iti multumesc ca m-ai adus pina aici !.-Nu fi tont !!  cum sa te las in ploaie???hai fugii..!!..-Vreau sa o sarut ....o pup usor pe buze ..si imi place !..-Hai fugi nu mai sta in ploaie!!te sun !..pa George!..-A plecat !!...imi place de ea ,..daca a pierdut bratara acolo pe bancuta???Ma duc pina acolo ..e departe dar daca o gasesc???! ....si ce tare ploua !!e mult de mers ..si este frig !.dar vreau  sa o gasesc ..poate cind am alergat cu ea de mina ..trebuie sa o gasesc ...vreau sa fiu mai mult decit un prieten ..imi place de ea .....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu