luni, 17 februarie 2014

,,pasari cintatoare..

...flori mirositoare!..viata trecatoare!..vreau sa vind aer sa-mi cumpar pamint pentru o groapa,nu prea mare dar incapatoare,sa-mi iau valiza rupta cu amintiri,sa-mi iau anii petrecuti departe de ai mei,sa pling ce am pierdut ,sa rid ce nu am avut,sa urlu .ce nu am facut ..sa musc ce nu am vrut sa maninc..sa inchid ochii intr-o zi cu soare.Imi place caldura ! ..caldura ce o ai in tine si se pierde pe zi ce trece.Imi plac visele.....visele visate cu ochii deschisi,..si speranta ca intr-o zi le voi vedea.Dar visele nu se vad ...nu se simt...se pierd in negura noptii!..uitam tot ce am visat , ..si ne miscam incet ,cu un zgomot asurzitor,..devenim inutili si nu mai vrem nimic...decit sa vind aer si sa-mi cumpar pamint...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu