sâmbătă, 22 martie 2014

..dincolo de viata..

..cind totul e negru !..e sumbru ,cenusa , si foc,! ..cind moartea se plimba-n transee.  in straie de doamna.Pamintul vuieste ,  cerul clocoteste!..norii se aduna ,,!! si vine potopu ..!!.. eu tin discurs de imbarbatare.   iar vintu-mi ia glasu si-l duce-n departare !O noapte de smoala!.  mi-adun camarazii !!....copii am lasat acasa.   ..niste copii am gasit aici!  ...,,.Imbratisati ,,  moartea cind o sa vina !!!mamele voastre  va vor spala in lacrimi ...vor albi de durere!!!,..  Inainte ..  soldatii mei !!!..strapungetii ...omoritii..  spintecati.  sa  simta durerea in ei !..Muriti !..de parca am avea mai multe vietii. si asta e datoare  si-o dam inapoi!..Muriti !.Muriti ..cu tineretea in suflet !..Sergent ..!  striga din goarna ..alearga si-omoara!...Si-o miseleasca spada  imi strapunge tot trupul ...  simt cum curge caldura din mine ..genunchi-mi sunt grei  si gura-mi clestata.!..cerul se scurge incet spre pamint ....incerc sa ma misc ..sa strig .sa urlu ..cineva sa ma vada !..si cad muscind  tarina zemoasa de atita singe !..sunt  zeci ..sute de camarazi cazuti  si striga  de durere .   despuiati si dezmembrati !. doar ochii  ii mai misc ...sunt teapan !....si-mi vad copii si casa ...parintii m-asteapta ,si mama ma intreaba  de sanatate !...cind eu sunt mort ..am ochii deschisii ....si totusi mai aud ...Inainte soldatii meii!!!.  citi mortii!!  sunt riuri de singe ..oceane de lacrimi..si bocet!..  imi vad copii cum-asteapta ,  cum ma striga .cum m-alearga..si femeia inlacrimata ,,ce-mi paseste si inainte-mi cade ingenunchiata!..mai vad o lumina .si apoi ....  intuneric !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu